NUFFNANG

Friday, March 4, 2011

No Title.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ

Assalamualaikum w.b.t kamu semua. first of all, nak mintak maaf ler sebab dah lama tak update blog ni hah. seriously, agak terumbang-ambing sikit diriku akhir-akhir ini. teehee. ini pun belum habis lagi kesengasaraan hidup aku. student life lah katakan. harap maklum & faham sendiri lah kan. sekarang dah buzy dengan assignments, tests, quizzes & presentations. end of april nanti dah mula final exam. halomak yai. poning den!

Last week kan, hidup aku seperti apa ekk. hurmm. susah lah nak describe. senang cerita, memang lah sangat huru-hara. next week lagi lah bertimbun-timbun kerja kena settlekan. kena attend modul & BTN lagi. demmit! dengan tests & ditambahkan masalah dengan roommate. sedih sungguh. sob. sob. but in the end, selesai jugak masalah aku dengan roommate aku tue. yippie. ^^

Tiba-tiba aku rindu nak balik rumah (JB). padahal dah balik last two weeks arituh. nak makan makanan mak especially asam pedas & asam rebus bendi kesukaan aku. kalau mak aku masak kurang pedas. tapi kalau aku yang masak, memang menangis macam kena dera lah. muehehehe :D yang pedas tu lah boleh menyeksa aku. sekarang perut aku dah sensitif sikit. asal makan pedas lebih had, for sure lah aku sakit-sakit perut a.k.a cirit-birit. hadoiyai..

Ok lah guys. nak sambung buat assignment pulak. kena baca journal sampai habis. dah naik lebam mata ni hah. adehh.. 

See you next entry. take care peeps! ^_^


No comments:

Post a Comment