NUFFNANG

Monday, March 7, 2011

Kawan Lama ^^

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ


Assalamulaikum w.b.t .. haloo2! how are u doing? ok or ko? hahahaha :D i'm quite buzy lah last weekend.. sob.. sob.. tapi member yang lain semua balik rumah last weekend.. aku jek terkontang-kanting kat Segamat nih.. haish!

But then aku sempat jek merayap-rayap kan.. takde lah aku duduk terperap kat rumah kan.. aku ikot akak-akak rumah aku nih melepak-lepak minum cendol dengan kawan-kawan mereka.. dah lah aku tak kenal diorang tuh.. layankan jek lah labu.. ;)

Actually, klimaks entri ni pasal aku jumpa Ayun.. haha.. ala Ayun si owner Ayunar tu hah.. dia bukak booth kat UiTM Segamat last weekend.. dia kawan aku zaman comot, sekolah rendah.. lepas tuh kitorg 1 bas masa zaman sekolah menengah pulak.. tak boleh lupa lah zaman sekolah rendah dulu.. hahahaha..

Memang family Ayun ni suka ber-bisnes lah.. dulu-dulu kat sekolah bila gap lunch nak ke petang aku rajin pergi rumah dia beli sengkuang pastuh tabur asam jambu tu hah.. sekeping $o.20 jek.. huu.. memang aku balun $1.00 lah.. faveret pulak kan.. apedehal! :p

Gila dah lama tak jumpa si Ayun.. atlast dpt jugak jumpa.. huhu.. then aku memborong sekali lah kan.. support member oke :) tapi sayang lah, tak dapat nak bergambar sakan.. tetiba ramai pulak serbu booth Ayunar.. tak pe lah, kalau ada jodoh kita jumpa lagi oke.. teehee..

Good luck Ayun Ayunar.. aku doakan kau berjaya dunia & akhirat oke.. <3

oke! take care! -xoxo-

No comments:

Post a Comment