NUFFNANG

Sunday, February 20, 2011

Berduka dan Bergumbira !

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ



Assalamualaikum & salam sejahtera kengkawan!!! dah lama aku tak update belog kan. T_T .. harap maaf la yek, kekurangan masa nak meng-update belog lah.. last week packed dgn assignment & quizzes. then this week berderet appointment dgn TEST pulok. walaweyyy~ makin sakit kpale aku nih. tsk.. tsk.. (pdhal effect bedal maggi jek) hahaha~

Hari Jumaat arituh aku balik umah.. ala umah betol aku lah bkn umah sewa kat Segamat ni ha, watpe seh. haish! teramat la bahagia kan duduk umah, golek-golek kat katil yang empuk, ngadap astro yang madah berulang-ulang citenye, & paling dahsatt, makan makanan mak masak sedap-sedap sungguh. tanak balik Segamat rasanya. (nak kene pelangkong ngn bapak aku, try lah kan) muahahaha :D 



 -----------------


Sesampainye aku kat Terminal Larkin tu, aku tgu lah cousin aku (Fira) amek. Kami mmg dah plan nak keluar teros pegi HP nak trim eyebrows.. *wink-wink tapi tak sangka lah pulak boifren Fira pon ade jugak. hukhuk.. Aku belom start cakap lagik dorg dah cakap dulu. Ba (bf Fira) kate, nak kenalkan aku kat member baik die. haduhmak! dlm hati aku ckp "kan aku dah ade boifren, knape nak kenen kan aku pulak."  terpikir-pikir aku ngn perasaan berdebar kan. yekla, mesti dorg ade sebab nak wat cmtuh. KUSUT!

Bermulalah mereka cerita duka lara yg bersangkut paut ngn boifren aku tuh. haih! sakit hati pon ada. tp mmg aku dah panas hati ngn boifren aku tu before balik JB. hermmm.. nak percaye pon susah, tanak percaye pon tak boleh gak. so, akhirnye aku mintak penjelasan die sndri. & penjelasan agak memuaskan hati jugak lah. jadinye, aku abaikan pra-sangka buruk mereka tu ha. hopefully, die mmg dah jujur abes la kan. hurmmmmmmmmmmm!

Then, esoknye (semalam la lau di ikotkan) kitorg kuar berdating. huu.. mau nye tak rindu. pdhal bru 2 minggu tak jumpe. kahkahkah.. tang ni  dah mmg buat aku bergumbira abes la kan. & semalam jugak la aku bru jumpa ngn die ( sbb jumaat tu kan bertekak kejap) sob. sob. then die siap bagi aku jubah&tudung. tudung tu byk pulak die bagi. makhaih! mmg buat collection la kan. huhuhuhu :p seronoknyeeeeeeeeeeeee!!! love u darling! teehee.




------------------



So, kesimpulannye kite jgn mudah melatah ngn gosip-gosip melanda nih. Nak-nak pulak aku mmg dah kenal die lame kan. kite dah tawu perangai die cmne kan. tp kalau die tak reti nak menghargai kite, sumpah die jadik katak! padan muke. muahehehe :D




OK! Bye!

No comments:

Post a Comment