NUFFNANG

Friday, February 4, 2011

Ok! aku baru tau Irwansyah dah kahwin. 8)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ


Assalamualaikum w.b.t

Hye uols!
How are u doing during holidays?
i'm just fine & doing nothing just stay kat rumah then tgk tv, on9, makan, tido..
menternak lemak time cuti then lemak pon berkumpul dgn riang rianya..
muahahaha :D

Sudah menjadi tabiat meng-on9 kan diri sambil tgk tv kan..
tuh namanya sambil menyelam minum air tp jgn sampai lemas pulak kan..
kiihkihkihkih..

before that aku terbaca paper then ada lah advertise pasal 1 magazine nih hah..
magazine HAI tak silap lah, ada cerita pasal Irwansyah..
ala mamat Indon jambu yg popular dgn lagu Pencinta Wanita..
dgn rasa terkejutz & jakun, aku baru tau yg dia dah kahwin rupanya 16/01/2011..
yg penting bukan dgn Acha Septriasa tu yek..
tsk... tsk... gila aku tertinggal kereta api kan.. T_T

Dgn pantas aku meng-search kat GOOGLE ^^
orait ternyata benar sih.. hahaha
dia kahwin ngn Zaskia Sungkar, ntah sape kan tp katanya pelakon lah..




 ---------  jom, cekadaut gambar2 diorang nih ----------





sama cantik sama padan kan.. :)
FOTO IRWANSYAH-ZASKIA SUNGKAR RESMI MENIKAH 15 JANUARI 2011 FOTO PERNIKAHAN

obviously nampak nervous kan.. huhuhu
FOTO PERNIKAHAN IRWANSYAH ZASKIA SUNGKAR LENGKAP TAHUN 2011

ala cutenye.. muka iras2 Zarina AF pulak kan..
GAMBAR PERNIKAHAN ZASKIA IRWANSYAH 2011


FOTO PERNIKAHAN ZASKIA SUNGKAR-IRWANSYAH SOUVENIR CANTIK



So, dah puas kan..
muehehehe :D


******

Sekian, terima kasih..
OK! BYE !

No comments:

Post a Comment