NUFFNANG

Thursday, February 10, 2011

Bengang Boleh?! Huh!

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ

Assalamualaikumwarrahmatullahiwabaratuh..

Hai uols! Agak lame lah kan aku tak meng-update blog aku nih.. ngan buzy-nye, takde ideanye.. phewww!! Tp niari mmg aku ade idea nak memblog okeh.. huhuhuhu..

Hari nih mmg betol2 membengangkan aku.. sebab ape? sebabnye aku kene dtg kelas semate-mate kelas BEL yg tak sampai 10 minit belajarnye yep.. haih! sabor jek la mak! punggung pon tak panas agy then dah bole balik.. motip adakan kelas??? *biarlah rahsia. :D

Supposely, semua kelas patot cancel because VC UiTM ade wat conference ngn lecturer.. kelas aku yg pagi pon cancel kot.. test pon kene postpone oke! ni, kelas BEL jek.. diulangi BEL jek, pon kene dtg.. bukan la aku nak belagak ke ape English aku hebat.. rojak mamak jugak aku kasik bedal English aku tuh.. ^_^  TAPI agak-agak la kan.. membebel sikit-sikit, kutip assignment then blah.. pehhhhhhhhhh!!! kalau kelas tu time pagi takpe jugak , ni ptg2 mase utk org  berehat-rehat.. sadis sungguh!

Akhirnye, aku redha dan pasrah jek la kan.. dtg & balik ngn muke mcm tempe busuk berkulat bagai.. hahahaha.. sebabnye? sebab dtg kelas ngn keterpaksaan dan balik pon ngn kekecewaan.. haduhaii... dah la niari cuaca mmg sgt2 lah terik.. jemur kain pon boleh jd mcm keropok.. kejong semacam jek kan.. tsk.. tsk..

Tapi esok will be interesting kot.. sebabnye aku nak pegi MELAKA lah kan.. huhuhuhu..
(asek-asek lah Melaka, takde tempat lain ke nak pegi ek) NO COMMENT! alah, ramai member kat sana lah, that's why lah aku seronok pegi sane.. then tempat kat sane pon aku mcm dah familiar.. (ex-student UiTM Melaka lah katekan) *ada aku kesah?! dulik lah! nak bgtau jugak.. muehehehe :D

Ok lah uols.. aku nak sambung buat assignment.. banyak pulak tetibe keje kan.. adehhh..
Take care peeps! 

Bye korangggg!

No comments:

Post a Comment