NUFFNANG

Tuesday, February 1, 2011

Slow Justice is No Justice

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ

Hye korang ! 
How are you ? i'm fine, thank you.. :)

01/02 is our Anniversary
4years & 9months..
pheewittttt~~
(kecoh kan aku nih) :p


ORAIT....


Entri nih just nak cerita pasal movie yang aku tgk tadi..
ade kaitan dgn tembak-menembak..
syok gile lah wey..

movie apa aku tgk??

---

---

---

---

tadaaa...



kenapa ada 2 tiket ???
haruslah tgk dgn buah hati pengarang jantung pisang kan..
muahahahaha :D



------


oke, this is the poster of FASTER..

handsome tak boifren aku ? (perasan sudey aku nih)
hot+sexy wey (tang body dia lah) yawww!
sumber GOOGLE

nih sinopsis nya : 

 Setelah bebas selama 10 tahun dipenjara, Driver (Dwayne Johnson) memiliki misi tunggal: untuk membalas dendam atas pembunuhan saudaranya. Perompakkan gagal yang terjadi di masa lalu membuat saudaranya tewas dan dia pun ditahan. Sekarang sebagai orang yang bebas dengan daftar balas dendam di tangan, dia berpegang pada misinya, dengan dua orang teman: seorang polis veteran (Billy Bob Thornton) yang dalam hitungan hari akan pencen, dan pembunuh bayaran muda yang egosentris (Oliver Jackson- Cohen) dengan bakat seni untuk membunuh – yang telah menemukan lawan baru. Pemburu juga bisa diburu. Ini adalah perlumbaan lakukan-atau-mati untuk menyelesaikan daftar misteri tentang siapa pembunuh saudaranya, dan daftar baru juga  muncul di sepanjang jalan mengisyaratkan bahwa daftar yang Driver miliki mungkin tidak lengkap.


------

bagi aku cerita nih mmg baek lah. best wey !
The Rock (nama timangan kan) dah lah tough+kacak pulak..
kalah Aaron, Fizo yang aku adore sgt2 tuh.. teehee..

eventhough dia nmpk dah tua (sikit je lah) but then mantap agy woo..
mmg style lah dia jd HERO lam cerita nih..
tak sia-sia duit aku oke (skali skale belanje boifren kan) ^^

jalan cerita pon okeh, tak melewey sgt.. byk action lah, tu yg aku layan..
mcm BEST jek kan main tembak2 nih.. nak main bang! bang! jugak lah.. :p
tsk.. tsk.. tsk..

akhir kata:
aku bagi 4.5/5 point lah..


SELAMAT MENONTON!

OK ! Bye !


*****







*p/s: konon2 nak tgk HAQ tp cam mengarut jek. nak tgk SHAOLIN lmbt pulak nti balik kan. Akhirnya, tgk lah FASTER.. tp mmg berbaloi lah kan. :D

*p/s : takde upload gmbr ktorg sbb amek gune iPhone (si dia yg punya oke).. hp canggih sgt kan, sgt leceh nak transfer gmbr. malas nak tunggu. huk!

2 comments:

  1. wah........i love the rock......betol ke bes cite ni....tggi lak tu 4.5....kene tgk ni...ehehe...
    nad....thanx link kan..ayu baru pasan...thanx dear...(^__^)v

    ReplyDelete
  2. yup... no biggie dear.. tgk la skrg! :) mmg puas ati lah tgk... cite ni x melewey, byk action.. tu yg syok nye.. huhu..

    ReplyDelete