NUFFNANG

Friday, March 25, 2011

Tilam angin yang dah takde angin! maknanya?? =)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ

Assalamualaikum & salam sejahtera semua :)

Sihat ke tak kamu semua? huhu.. aku macam biase la kan.. sihat-sihat selalu tapi kalau dah didatangkan penyakit, tu dugaan namanya oke..terima dengan redha jek lah.. =)

Based on title of this entry lah kan, aku nak membebel la pasal tilam angin aku tuh.. dah bocor agaknya.. tapi tak jumpa lah punca tempat kejadian nye.. haish! baru guna 2 tahun kot.. dah buat hal.. nak final exam pulak tuh.. hadoiyai.. agak-agak lah nak kenakan tuan kan.. eee saja jek nak suruh aku sumpah seranah kan.. waterpark (mencarut sopan) *bak kata cik epal gonjeng! style lah.. hahaha..

Madah tiap-tiap malam aku nak kena pam tilam tuh.. akhir kata, asal rasa aku nak golek-golek, mesti lah kena pam kasik mampat dulu.. halamak ai! boleh timbul muscle lengan aku camni lah.. kalau pam, angin tuh still duduk diam-diam dalam tilam tu takpe jugak.. nih nak keluar gak makan angin si angin-angin nih (pahamkah ayat tue?) muahahaha XD dah lembik semacam jek.. tidur pon tak senang hati tawu tak!!!

Ahhh tak kira.. minggu ni nak balik jugak!!! nak amek tilam kain pulak.. tanak beli tilam angin dah.. MERAJUK + MEMBAZIR jek! dah lah kena attend BTN esok pagi abes program pukul 11.30 pagi then rebut-rebut pegi bustand sampai dalam pukul 12 tengahari lebih.. nih balik redah kasik  gamble punye.. hahaha.. tiket balik JB banyak tu yang tak kesah sangat.. phewwww..

Yeayyyy! tak sabar nak balik.. nak amek tilam baru.. muehehehehe =D ok guys! till then.. nak iron baju kurung, semangat nak pergi BTN kannnn.. waterpark! (mencarut sopan) 

No comments:

Post a Comment