NUFFNANG

Monday, March 28, 2011

hari minggu yang bermakna!!!

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua..

Hye-hye uolss! macam mana hari-hari korang last weekend? bermakna or tak bermakna? heehuu.. hari isnin memang lah takde makna nya kan.. monday blues pulak kan.. boring lah cerita hari isnin.. tak best langsung ok! hahahahaha XD .. aku nak cerita hari minggu ari tuh jek.. best sikit kann.. baru ada mood berlambak-lambak nak cerita.. ^_^

Ok! last weekend (sabtu) akhirnya aku dapat jugak balik JB! weeeee~ tapi yang tak best nya, balik kejap jek (ahad dah balik Segmat).. nak lepak-lepak pon tak sempat ok. huk! meyampah taw.. disebabkan ada program BTN tuh lah weekend aku jadi cacat sikit. haish! lepas program tu abes jek aku teros lah balik JB kan, dengan segera ok.. hahahhaha :D

Sampai rumah jek dah petang kan.. then lepas maghrib tuh ada kenduri kat rumah makcik aku kat Kulai.. dengan serba salah nya aku pergi sebab mula-mula dah janji nak ngedate ngan Incik Boifie aku ler kan.. tapi Incik Boifie aku layankan aku pergi jugak kenduri.. kalau aku tak pergi kenduri tu mak aku membebel lah pulak, lagi lah bingit kan.. hermm.. 

Before that, kitorang pergi beli tiket wayang dulu.. cerita apa korang nak tawu??? hahahaha.. gila kesian kami nih baru nak tengok Hikayat Merong Mahawangsa tu oke.. kesian kan? kan? kan? haish! beli tiket midnite movie punya.. kompem-kompem lah balik kenduri tu dah malam kan.. ahh bedal jek lah..

Best jugak kan dapat kumpul dengan sedara-mara reramai.. huhu.. kebetulan lak semua ada arituh.. dah macam hari raya lah pulak aku rasa.. heehoo.. macam-macam cerita lah kan.. family besar aku memang macam Kak Nam sikit.. gonjeng-gonjeng semuanya.. dari makcik, pakcik sampai ke sepupu sepapat aku.. 

ni ada brape gambar jek aku dapat amek, phone dah flat lah time tu.. ada lagi kat phone cousin aku..

mencapap itu penting oke ! :D
shawl+inner from ayunar.biz

borak-borak time..

muke dah kenyang, biaselah der.. XD

sempat aje nak pose kan..

belon & keteng.. sibling ni, tp tak sama kan ghope dorg ni.. huu


Sekian, terima kasih.. hey ho!




No comments:

Post a Comment