NUFFNANG

Tuesday, March 22, 2011

Tekanan membuak-buak!

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ

Assalamualaikum & salam sejahtera .. ;)

First of all, nak bagitau kat semua.. kat Segamat skrg nih tengah hujan-hujan balik.. 
hopefully, tak banjir lagi.. 
kesian lah kat orang Segamat termasuk lah aku ni hah..
tapi Alhamdulillah, area rumah sewa aku tak jadi 'pulau' sebab rumah kawasan agak tinggi lah..
doa-doa jek lah, air sungai tak melimpah..
amin.. amin.. ya rabbalamin..

Hah! what  the ecaxt issue is? hahaha..
ni aku nak cee citee lah kan..emm.. takde cite sgt beno nyee..
mueheheheh XP

Aku just nak cakap yg aku skrg mengalami tekanan yg agak membuak-buak..
hadoiyai.. biase lah kan.. dah hujung2 ni kan.. middle of april dah start final exam..
nak kena settlekan assignment lah, research project lah, presentation lah.. belum masuk test nye agy.. PENGSANNNNNNN!

mak! anak mu ini sangat-sangat memerlukan mu di saat ini..
bile dapat balik ni nadia ooiiii..
homesick gile babeng nih.. T_T


sekian, terima kasih.. X)



p/s: *meng-update blog sambil buat asssignment..  tak sedor, ade class pukul 8pg nih.. haish! selamat lah aku memonteng kan.. 

No comments:

Post a Comment