NUFFNANG

Monday, December 20, 2010

Rumah Ku Syurga Ku ^,^

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ
dan
Salam 1 Malaysia
Haloo buddies !!! I'm home ... afta 2 weeks 'bercuti' kat Puncak Alam yg indah lg permai tue ( ayt sindiran sebenarnye ) akhirnye aku pulang ke uma juga ngn selamatnye .. hehehehe .. haaa .. windu nye kat katil aku ngn bantal busyuk aku .. ;p oso my cute teddy bear from my tayunk la .. ngee ~


Go to fullsize image
 lav yu too laling !! <3

Tapi la nak ceritakan balik kejadian b4 aku gerak khas kembali ke JB .. di pendek kan cerita, aku di tinggalkan oleh bas itu ( Kwok Ping ) td .. huhu .. senget tol la .. naseb la brader jual tiket tu budiman org nye kasik aku tukar tiket pukul 2.30pm pulak , tanpa bayaran .. supposely, tiket aku pukul 12pm .. haih, naseb bdn la .. n thanked to my sis anak branak coz sanggup temankan adik nye terpinge2 ni td .. hadehhh .. malang sungguh .. :(
Eventho ade kejadian malang, ade jugak perkara yg menggembirakan aku :p my laling fetched me kat Terminal Larkin lor .. so, happy bukan kepalang la kan .. rindu kot sama dia .. ngee ~ siap blanje burger agy .. alololo~ thank you darling .. :) Sayang Kamu oke !!!

Go to fullsize image
 yummmyyyy ...

Hurmm .. longoi gak nek bus ek .. 5 jam kot from Shah Alam to JB .. hadehhh .. so, skrg nak merehatkan badan dgn merengek2 depan mak mintak urut .. rindu mak jugak .. heaven nye kene urut .. tgn mak aku power wOo .. huhuhu ..
So, gud nite guys !!! hv a nice dreams .. ceritanadia will be continue .. take care .. c u soon .. bubye !!! *,*


No comments:

Post a Comment