NUFFNANG

Monday, November 22, 2010

UNSTOPPABLE layannnn =)

  بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ
dan
Salam 1 Malaysia ^.^

Hihihihi...ceriteranadia sambong balek jap ea..b4 terlupe an..

Ok, actually td an, eh lupe skrg da msok ari len lak..kirenye, smlm mlm la, aku dgn buah ati aku tgk movie cite Unstoppable..aku ajak tgk Harry Porter dye xnak tgk..cett~ so aku pon ikotkan jela dye an..
Pd mulenye, aku rase cam mls nak lyn but then da msok plot pertama cam best lak an..da mule nampak kan suspen cite tu..n then sampai la ending aku lyn cite tuh..not bad la cite n, x m'bazir duet la bak org kate an..ngee~

N even we all kuar cam semate2 tgk movie jek, tp aku rase hepi gak la coz dpt jmp dye n dye pon sudi luangkan mase utk aku yg mengade2 nih..hahaha
Semestinye la kne jmp kan, even uma we all cam dekat gak la ( kg mlayu n majidi ) tapi bkn slalu dpt jmp seh..masing2 de hal, nak2 dye tu la..ank emas pulak kan..oppsss~ sory dear! =)

So, conclusion di sini, xrugi duet boifren aku blanje movie td..nak agy tayunk..heee~
At last, i have to sleep now coz ade job yek niari n kne bgn pg2 pulak tuh..adeii~
ceriteranadia will b continue...stay tune babey...
 

 

No comments:

Post a Comment